zaterdag 6 februari 2016

Weet ik veel

Zitten
schrijven
flow
let it go

No problem
gewoon geen rem derop
en wegduiken in de eigen kop

Kip zonder andere gedachte
dan gewoon bij machte
zijn
te schrijven
al dan niet in half of heel of binnenrijm

Of chaos
in dit universum
op dit hele kleine stukje ben
IK
de heerser
ben
IK
de meester, de baas
en ik bepaal
welke regel wel en welke niet
er zit heel wat onder en aan mijn laars
gelapt

Worst en zo
zal het zijn

Zo moe van alle
criticasters
alle meningen
hippe opinies van een seconde
pfffft...
Gaap ! Doe mij maar Erykah Badu
Dat geeft flow

En vraag mij niet wat het betekent
weet ik veel
Het is ritme, rijm en chaos…
Al ineen
Betekent niets en niemendalletje
De wereld overvol betekenissen
Ik zwatel liever een eind weg...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten